به گزارش خودروکار، این برنامه قرار است طی چند هفته آتی و در دو کارخانه بریتانیا اعمال شود.
برنامه مزبور پاسخی از سوی این خودروساز برای کاهش هزینهها در میان افت تقاضای مشتریان است. جگوار-لندروور در فصل پایانی سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که با کاهش ۳/ ۲ درصدی در میزان فروش خود مواجه شده است.
این خودروساز لوکس بریتانیایی همچنین در تلاش است تا برای تعدیل سقوط تقاضا در بازار چین و اروپا، میلیاردها دلار را در هزینههای خود صرفهجویی کند.
قرار است از آخر ماه فوریه جگوار خطوط تولید این دو کارخانه را در روزهای معینی برای مدت چهار هفته کاهش دهند یا متوقف سازد. در یک سال گذشته، کاهش تقاضا از سوی مشتریان در چین، بزرگترین بازار خودرویی جهان موجب افت فروش و درآمد بسیاری از خودروسازان جهانی شده است.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/